Dostawa
W sklepie Tech-Town.pl zamówienia realizowane są najszybciej jak to możliwe.
Przesyłki wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 15:00 z reguły są wysyłane jeszcze tego samego dnia, choć często realizujemy wysyłkę nawet w późniejszych godzinach. Jako jedni z nielicznych towar wysyłamy również w weekendy z dostawą na poniedziałek - bez dodatkowych opłat*. W celu jak najszybszej dostawy zamówień współpracujemy z wieloma firmami kurierskimi m.in. DPD, FedEx, GLS, InPost, UPS, DHL, DB Schenker. Koszty przesyłki prezentują się następująco:
Kurier - przelew - 19,50 zł brutto - dostawa kurierem trwa od 1 do 3 dni roboczych. Zamówienie jest wysyłane po jego opłaceniu za pomocą dostępnych metod płatności - przelew tradycyjny lub przelew online, płatność kartą, blikiem czy też po zakupie na raty. | |
Kurier - pobranie - 24,50 zł brutto - dostawa kurierem trwa od 1 do 3 dni roboczych. Zamówienie realizowane jest po jego potwierdzeniu. Opłata za zamówienie pobierana jest przez kuriera w momencie doręczenia przesyłki. Prosimy przygotować odpowiednią kwotę za zamówienie w momencie odbioru lub upewnienie się, iż kurier ma ze sobą terminal płatniczy do płatności kartą. Maksymalna wartość zamówienia, jaka może być wysłana za pobraniem to 10'000,00zł. | |
Paczkomat 24/7 - 19,50 zł brutto - dostawa do paczkomatu może potrwać nieco dłużej, choć z reguły jest to od 1 do 3 dni roboczych. Zamówienie jest wysyłane po jego opłaceniu za pomocą dostępnych metod płatności - przelew tradycyjny lub przelew online, płatność kartą, blikiem czy też po zakupie na raty. Dostawa do paczkomatu daje możliwość odbioru paczki w dogodnym miejscu i czasie, najczęściej w terminie do 48 godzin od momentu doręczenia przesyłki do wybranego paczkomatu. |
Jako jedni z nielicznych towar wysyłamy również w weekendy, więc zamówienie złożone w sobotę czy niedzielę może być u Ciebie już w poniedziałek - bez dodatkowych kosztów!
*wysyłka w weekend obowiązuje dla zamówień złożonych najpóźniej do niedzieli do godziny 14:00 i nie dotyczy przesyłek gabarytowych/powyżej 30kg, oraz paczkomatów.
Pamiętaj - to bardzo ważne!
- Kurier przeważnie doręcza przesyłki kolejnego dnia roboczego po wysyłce. Na dostawę ma jednak maksymalnie 3 dni robocze, więc nawet jeśli paczka zostanie wysłana tego samego dnia, w którym zostało złożone zamówienie, nie oznacza to automatycznie, iż zostanie doręczona już następnego dnia roboczego. Jeśli kurier nie doręczy przesyłki po 3 dniach roboczych od wysyłki prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta - podając dane zamówienia. Postaramy się wyjaśnić sprawę najszybciej jak to możliwe.
- Koniecznie sprawdź przesyłkę w obecności kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń sporządź protokół szkody! Protokół ten to jedyny dokument potwierdzający uszkodzenie w trakcie transportu.
- Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki. Dlatego - w szczególności w wypadku przesyłek gabarytowych - warto zadbać o to, aby w dniu doręczenia osoba obecna pod adresem dostawy była w stanie odebrać zamówione produkty.
Czas realizacji zamówień
Zamówienia z reguły realizowane są w ciągu 24 godzin - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - również w weekendy.
Jednak czas realizacji może być zróżnicowany ze względu na dostępności produktu na magazynie. Opis dostępności jest widoczny na stronie każdego produktu - powyżej przycisku "Dodaj do koszyka".
- Towar dostępny - oznacza, iż produkt dostępny jest od ręki. Z reguły wysyłany jest tego samego dnia - dla zamówień złożonych i opłaconych do godziny 15:00 lub następnego dnia roboczego dla zamówień złożonych i opłaconych później |
- Ostatnie sztuki w magazynie - oznacza, iż produkt pozostał w bardzo małej ilości na naszym magazynie i istnieje ryzyko, iż w krótkim czasie zostanie wyprzedany. Jednak w danym momencie jest on dostępny i wysyłka zakupionego i opłaconego zamówienia będzie realizowana standardowo - podobnie jak produktów z opisem "Towar dostępny", a więc tego samego dnia lub następnego dnia roboczego - pod warunkiem, iż towar nie zostanie wcześniej wyprzedany. Jeśli jednak - mimo złożonego zamówienia - towar zostanie wyprzedany (gdyż sprzedaż prowadzimy z kilku źródeł) natychmiast poinformujemy o tym fakcie zamawiającego, podamy informację o aktualnym czasie realizacji, a jeśli będzie on zbyt długi - zaproponujemy alternatywę lub zwrócimy pieniądze. |
- Czas realizacji *-* dni -oznacza, iż towar został wyprzedany i w danym momencie nie ma go na naszym magazynie. Czas realizacji jest przybliżony i może ulec zmianie. Obejmuje on czas kolejnej dostawy lub czas potrzebny na wysyłkę z magazynu zewnętrznego. W niektórych przypadkach czas realizacji może ulec skróceniu lub wydłużeniu, w zależności od tego, na jakim etapie jest dostawa lub stan magazynowy i zapotrzebowanie w magazynie zewnętrznym. |
- Brak na magazynie! / Produkt na zamówienie / Chwilowo niedostępny- towar w danym momencie został wyprzedany zarówno w naszym magazynie jak i magazynach zewnętrznych. Produkt taki wymaga ponownego ściągnięcia go bezpośrednio od producenta co z reguły wiąże się z dłuższym czasem oczekiwania. Z reguły jest to 7-31 dni roboczych. W nielicznych przypadkach czas oczekiwania może się wydłużyć w zależności od aktualnej sytuacji rynkowej oraz dostępności asortymentu. W sprawie zakupu można kontaktować się wtedy na 2 sposoby:
|
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości zajrzyj do naszego FAQ lub skontaktuj się z naszą obsługą klienta
Zwroty
Zwroty towarów w naszym sklepie są naprawdę proste!
Wystarczy skorzystać z formularza zwrotów - dostępnego po zalogowaniu się na swoje konto klienta, lub skontaktować się przez nasz formularz kontaktowy- jako temat wybierając "reklamacja i zwroty". W formularzu należy podać numer zamówienia oraz produkt, którego będzie dotyczyło odstąpienie od umowy. Nasz serwis odpowie na zgłoszenie najszybciej jak to tylko możliwe i poda szczegóły zwrotu.
- Na zwrot zamawiający ma 14 dni od momentu odbioru zamówienia od kuriera. |
- Towar nie może być uszkodzony. |
- Towar należy odesłać na adres podany przez serwis Tech-Town.pl (adres zostanie podany wraz ze szczegółami zwrotu po otrzymaniu zgłoszenia) |
- Klient może ponieść odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu. Powinien on obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. |
- zwrot środków realizujemy najszybciej jak to możliwe - najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania towaru |
... więcej szczegółów na temat zwrotów w naszym regulaminie