FAQ
Najczęściej zadawane pytania
FAQ to zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania, oraz zestaw informacji przydatnych każdemu użytkownikowi witryny - Tech-Town.pl. Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie - skontaktuj się z naszą obsługą klienta, a na pewno pomożemy
Zamówienie w naszym sklepie można złożyć na kilka sposobów
Online - bezpośrednio przez stronę sklepu Tech-Town.pl - jest to najdogodniejsza, najprostsza i najszybsza forma zakupów. Zamówienia można składać całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy dodać interesujące nas produkty do zamówienia - korzystając z przycisku "Dodaj do koszyka" i przejść do realizacji zamówienia. Następnie należy wykonywać kolejne etapy zamówienia - krok po kroku uzupełniając dane, o które prosi nas system. Zamówienie złożone online jest realizowane priorytetowo, najszybciej jak to możliwe, gdyż wszystkie dane pojawiają się w naszym systemie od razu po potwierdzeniu przez klienta zamówienia. Zamówienie jest potwierdzone w kroku 4 poprzez naciśnięcie przycisku "Zamów z obowiązkiem zapłaty". Składając zamówienie bezpośrednio przez stronę sklepu dostępne są wszystkie formy dostawy i płatności - łącznie z bezpiecznymi i szybkimi płatnościami online. Zakładanie konta nie jest obowiązkowe - można dokonać zakupu jako gość podając tylko wymagane do realizacji zamówienia dane. Konto klienta pozwala jednak cieszyć się dodatkowymi korzyściami - takimi jak śledzenie zamówienia oraz zwrotów, łatwa, samodzielna edycja danych czy też przyspieszone składanie późniejszych zamówień uzupełnionymi wcześniej danymi. |
|
Mailowo - na adres biuro@tech-town.pl - klient, który chce złożyć zamówienie mailowo w wiadomości - podobnie jak w przypadku zamówienia online - musi podać wszystkie niezbędne do zamówienia dane: |
|
Telefonicznie - pod numerem 500 323 303 - podobnie jak w przypadku zamówienia mailowego - należy podać wszystkie niezbędne dane adresowe oraz rozliczeniowe, a także jak najdokładniej opisać produkty, które mają zostać dodane do zamówienia wraz z ilością i kodem produktu widocznym na stronie produktu. Zamówienia takie z reguły wysyłane są za pobraniem, chyba, ze klient wyraźnie zaznaczy, że interesuje go inna forma płatności. |
Zamówienia obsługiwane są najszybciej jak to możliwe - niezwłocznie po potwierdzeniu w sklepie internetowym przystępujemy do ich realizacji. W zdecydowanej większość w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia przesyłka jest już u odbiorcy.
Jednak czas realizacji może być zróżnicowany - np. ze względu na dostępność produktu na magazynie lub czasu pracy samego kuriera doręczającego przesyłkę.
Więcej na ten temat piszemy w zakładce "Dostawa i zwroty"
Nie, utworzenie konta klienta nie jest obowiązkowe. Zakupów można dokonać również jako "gość" bez zakładania konta. W tym celu podczas uzupełniania danych w zamówieniu należy pozostawić puste pole "hasło". Jednak założenie konta klienta jest proste i daje wiele dodatkowych korzyści
- ułatwia realizację zamówienia oraz kontakt - wszystkie dane automatycznie trafiają do naszego systemu, gdzie są bezpiecznie przechowywane. Dzięki czemu łatwiej powiązać dane z konkretnym zamówieniem i szybciej odpowiadać na ewentualne pytania odnośnie zamówienia lub produktu
- pozwala śledzić status zamówienia oraz status ewentualnych zwrotów - konto klienta daje dostęp do pełnych danych i historii zamówień
- przyspiesza składanie zamówienia - dane uzupełnione raz pozostają przypisane do konta klienta i są automatycznie uzupełniane podczas kolejnych zakupów
- pełen dostęp do swoich danych i ich edycja w każdej chwili - użytkownik w każdej chwili może zalogować się do swojego konta używając loginu i hasła i edytować swoje dane lub poprosić o ich usunięcie
Jeśli produktu nie można dodać do koszyka to najprawdopodobniej jest on chwilowo niedostępny. Informacja o aktualnym stanie produktu powinna być widoczna na stronie produktu m.in. w okolicach przycisku "DODAJ DO KOSZYKA". Jeśli produktu w danym momencie nie mamy na stanie - przycisk będzie nieaktywny, a stan magazynowy będzie opisany jako "Brak na magazynie!".
Zamówienie takiego towaru jest możliwe poprzez skontaktowanie się z naszą obsługą klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-mail: sklep@tech-town.pl. Ustalamy wówczas czas ponownej dostępności towaru oraz cenę i wszystkie szczegóły opisujemy w wiadomości zwrotnej. Można również skorzystać z opcji "Powiadom mnie kiedy będzie dostępny" - uzupełniając wcześniej swój adres e-mail - a odpowiednie powiadomienie zostanie wysłane automatycznie, jak tylko produkt pojawi się ponownie w ofercie naszego sklepu
Jeśli jednak produkt występuje w sklepie jako "dostępny" z widocznym stanem ilości sztuk na magazynie i aktywnym przyciskiem "DODAJ DO KOSZYKA", a mimo tego nie można go dodać do zamówienia to należy skontaktować się z obsługą klienta, i opisać problem gdyż najprawdopodobniej jest to usterka techniczna na witrynie sklepu lub w przeglądarce internetowej klienta.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości odnośnie jednego z naszych produktów nasza obsługa klienta chętnie pomoże. Można się z nami kontaktować na kilka sposobów:
"Zadaj pytanie" - ikonka widoczna na stronie produktu jest najszybszą metodą na zadanie pytania odnośnie konkretnego urządzenia. Wystarczy w nią kliknąć uzupełniając widoczne dane wraz z nurtującym Cię pytaniem, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe. System automatycznie powiąże pytanie z wyświetlanym aktualnie produktem. Pytania natomiast można zadawać 24h na dobę. |
|
Infolinia - pod numerem +48 500 323 303 - jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach od 10:00 do 20:00. Jeśli nie możesz się dodzwonić w tym czasie najprawdopodobniej oznacza to, iż wszyscy nasi konsultanci są obecnie zajęci. Proponujemy wtedy pozostałe formy kontaktu. |
|
E-mail - nasze biuro obsługi klienta funkcjonuje pod adresem sklep@tech-town.pl. Polecamy tą formę kontaktu, gdyż w ten sposób kontaktować się z nami można całą dobę. Możemy wtedy przekazać najdokładniejsze informacje. |
|
Social media - można też wysłać nam wiadomość prywatną na jednym z naszych profili w mediach społecznościowych - na facebook'u lub instagram'ie - @techtownpl |
Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe w godzinach naszej pracy.
Nasza obsługa klienta jest do Państwa dyspozycji
Dbamy o najwyższą jakość sprzedawanych w naszym sklepie towarów. Dlatego wszystkie produkty, które znajdują się w ofercie naszego sklepu są nowe, nieużywane i fabrycznie zapakowane przez producenta.
Jeśli jakiś towar nie jest nowy lub jest potestowy, powystawowy bądź przepakowany otrzymuje wyraźne oznaczenie "outlet" lub "repack" w nazwie produktu i stosowną adnotację w jego opisie. Takie produktu w ofercie pojawiają się jednak niezwykle rzadko i - tak, jak wspomnieliśmy - są wyraźnie oznaczone.
Oczywiście! Współpracujemy z wieloma producentami, hurtowniami i sklepami, więc jeśli szukasz konkretnego produktu, którego nie możesz znaleźć w naszej ofercie skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Na pewno postaramy się ściągnąć wymarzony produkt lub zaproponować dobrze dobraną alternatywę.
W naszym sklepie udostępniliśmy wiele możliwości dogodnych form płatności. Za zakupy można zapłacić zarówno za pobraniem* - przy odbiorze przesyłki od kuriera, kartą, BLIK'iem, poprzez szybkie przelewy online (Przelewy24), jak i tradycyjnym przelewem gotówkowym. Więcej na ten temat piszemy w zakładce "Metody płatności".
Przy płatnościach online (Przelewy24), kartą lub BLIK'iem, należy pamiętać, aby w swoim banku ustawić limit płatności na odpowiednim poziomie. W przeciwnym razie płatność nie zostanie przetworzona, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.
Jeśli okaże się, że limity nie zostały odpowiednio ustawione już w trakcie składania zamówienia można bez przeszkód złożyć kolejne zamówienie lub kontynuować płatność po odpowiednich aktualizacjach limitu poprzez link przesłany mailowo przez Przelewy24 - wystarczy kliknąć w przycisk, który sprawdza status płatności.
Niedokończone płatności nie powodują obciążeń konta.
Jeśli zamówienie dotyczyło ostatniej sztuki danego produktu prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Zamówienie z niedokończoną płatnością zostanie anulowane, a ostatnia sztuka produktu natychmiast wróci na stan magazynowy i będzie dostępna do ponownego zakupu.
* ze względu na ograniczenia w wysokości pobrań w firmach kurierskich, oraz obowiązujące przepisy wartość zamówienia wysyłanego za pobraniem nie może przekraczać 10'000,00zł
Czy wystawiacie Państwo fakturę?
- Jak najbardziej - do każdego złożonego zamówienia wystawiamy pełną fakturę VAT.
Gdzie mogę znaleźć fakturę za swoje zamówienie?
- Faktury wysyłamy w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu. Jeśli nie widzą Państwo faktury w skrzynce odbiorczej swojej poczty prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub kontakt z naszą obsługą klienta.
Gdzie mogę podać numer NIP do swoich danych do faktury?
- Podczas składania zamówienia - pierwszy adres widoczny po przejściu do realizacji zamówienia to adres dostawy. W celu uzupełnieniu numeru NIP należy zaznaczyć opcję "Chcę podać inne dane do faktury VAT". Rozwinie się wtedy alternatywny adres do faktury, gdzie będzie można wybrać "Fakturę na firmę", lub "Fakturę na osobę prywatną", oraz uzupełnić numer NIP. Jeśli zamówienie zostało złożone bez numeru NIP, który ma być widoczny na fakturze prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Uzupełnimy wtedy niezbędne dane do faktury. Oczywiście zarejestrowani klienci sklepu mają również dostęp do swoich danych i mogą je w każdej chwili edytować lub usuwać poprzez zalogowanie się do swojego konta klienta.
Jak uzyskać fakturę pro forma lub fakturę do podzielonej płatności?
- Jeśli konieczne jest wystawienie faktury pro forma lub faktury do podzielonej płatności prosimy o wybór metody płatności "Zapłać przelewem gotówkowym" oraz dodać komentarz do zamówienia w odpowiednim miejscu na dole strony realizacji zamówienia. Następnie można zatwierdzić zamówienie online. Odpowiednia faktura zostanie przesłana na adres mailowy podany w zamówieniu.